AMBER TAR ÖVER BLOGGEN! ;O

JA, ELLER HUR!??!?!
Haha, nej nej.
Bara kul att hon bloggar? (:
Ja.
EH, har vart hos mina kompisar (vet inte om jag får säga deras namn).
Det har nyss flyttat till landet, och har jätte fint!
Innan var jag på JC och optikern. Just nu har jag linser, och de funkar jättebra!!
På JC var de skit billigt, som Amber sa innan.
Ni kanske vill se vad jag har köpt? Okej, lite pics här nu va ;)

På denna bilden är de en dubbelring med hugg tänder. Sen är de en "arm värmare" med kedja på.

Är är de ett halsband. Leopardglasögon.

Örhänge. "Båt" örhänge, kan man kalla de?

Det jag skulle säga. Tror jag ska köpa mer imorgon? Om jag inte är sjuk. Kanske stannar hemma, för jag har riktigt jääwla ont i halsen, har knappt haft så ont?!?!
Okej. Puss <3

Kommentarer
Postat av: Stella

va? O.O Du har väll inte flyttat till landet? xDD

haha..

2012-02-03 @ 16:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0