Gödmörgön!!

Hej, alla söta. <3
Jag är super duper trött. Jag vaknade för ca. 3 minuter sedan.
Ska jag säga vad jag vaknade av? Jag vaknade att att jag svalde något konstigt.
Jag försökte känna efter vad de va. Till slut kom jag på de…
DET VAR B L O D !
Herregud!!
Istället att jag blödde näsblod, svalde jag blod. Det var vidrigt. </3
Åh. Men slut pratat om de nu!
Ska btw visa en bild på mig i slutet av inlägget, där jag seriöst kämpar för att ha ögonen öppna. :O
Okej. Idag så ska Stella sova hos mig. Ska bli super kul!! Vi ska ned till Stan och hyra film. Pringles har vi redan köpt!!!!! :DD WIHO. Okej, de ska bli toppen. (Y)
Puss alla söta , hälsa världen godmorgon <3 'asg'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0