Märker ni att...

jag inte har skrivit någonting? Nej, precis. Innan jag tänker ge ut, alltså visa den för någon annan, så kommer jag fokusera på design, header, text, osv. Just nu försöker jag få tag på någon som kan göra en header till mig. Jag är inte bra?! Har inget bra program att göra de i. För jag kan typ inte ladda ned - men de tar jag i ett annat inlägg.
Men är du "intresserad" av att göra en header till mig. Jo, då ska du maila till mig på [email protected] - och där ska du länka din blogg (bara för att jag ska se hur du gör) och så svarar jag om jag vill att du gör en, eller inte. Så lätt var de! Okej, så.. hejdå, jag kommer blogga mer sedan. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0