Snälla hjälp mig!!!!

Behöver hjälp, akut.
Jo, jag har fått en rejäl utskällning av pappa. Jag tog åt mig jättemycket, och är ledsen.
Han sa olika saker, b.la. att jag bara hade en kompis (som jag inte har, just nu hatar jag pappa) och så sa han: "Går du inte på basket kommer du sitter här och trycka vid din jäwla dator hela jäwla tiden!!" Jag blev ledsen. Dock är de lite över nu.
Okej, de jag ville säga var att ni ska hjälpa mig och komma på saker, jag kan göra på fritiden. Jag sitter vid datorn för att jag inte har något annat att göra.
Jag gillar att shoppa, vara ute, och umgås med vänner. Och ta kort. Och bada. På sommaren dårå.
Så, HJÄLP MIG JAG MÅSTE HA HJÄLP NU OK HJÄLP!!!!!
Okej, jag gillar typ att rita. Fast jag suger på de, så ska försöka lära mig.
Vänta, ska visa en bild på min favorit fläta:

Jag kallar de fiskbensfläta. c: Jag kan göra sånna', men inte på mig själv. Så söta Tuva gjorde de åt mig idag! <3
Okej. Eh. Ah.
Vänta, en till tråkig sak ska jag berätta. Fick reda på att mitt BMI 17.63. Asså jävligt kul när man får den här kommentaren av hemsidan: "Ditt BMI är 17.63
Du räknas som underviktig. För komma upp till normalvikt bör du gå upp 2.18 kg"¨
Happ...
Det trodde jag seriöst inte. ;o
Men ja, Gå in här för att se ditt BMI. :) Hoppas inte bmi:t stämmer, men de gör väl de?!
Okej, puss. Ska nog måla naglarna snart, håller på att städa mitt rum, och fixa garderoben. Men bloggar just nu för att min pappa hämtar min syrra på gymnastik och min brorsa är sjuk (stackarn) och han sitter och kollar på Bilar 2 och måste typ hjälpa honom om han typ hostar eller något (han har problem med att hosta typ, eller något. Han har haft ett batteri i halsen i 2 månader (som vi självklart inte har vetat om då) och han hade nåt sår i halsen, osv. orkar inte förklara) SÅ ÄNTLIGEN.... puss §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0